Na registru vozidel se provádí níže uvedené úkony, které se vyřizují pouze na příslušném obecním úřad s rozšířenou působností, podle trvalého pobytu fyzické osoby nebo podle sídla právnické osoby:
Změna provozovatele
Změna vlastníka i provozovatele
Změna vlastníka
Změna údajů
Vyřazení silničního vozidla z provozu (depozit)
Zánik vozidla
Poskytnutí údajů z registru silničních vozidel
Zápis vozidla do registru silničních vozidel
Ztráta, zničení nebo odcizení tabulky s registrační značkou
Vydání tabulky s registrační značkou již k silničnímu vozidlu přidělenou
Vydání registrační značky na přání
Vydání tabulky registrační značky na vývoz
Přestavba silničního vozidla
Výroba jednotlivého silničního vozidla
Bližší popis jednotlivých úkonů je podrobně popsán v sekci Životní situace, kde jsou uvedeny i potřebné formuláře a správní poplatky za jednotlivé úkony.
Se žádostmi se obraťte na Městský úřad Ústí nad Orlicí, odbor dopravy, silničního hospodářství a správních agend, ul. Smetanova 1390, Ústí nad Orlicí.
Provozní doba: | |
Pondělí | 08:00 - 17:00 h |
Úterý | 08:00 - 15:00 h |
Středa | 08:00 - 17:00 h |
Čtvrtek | 08:00 - 15:00 h |
Pátek | 08:00 - 14:30 h |
Z důvodu zajištění provedení požadovaného úkonu se poslední převzetí žádosti od klienta provádí 30 minut před ukončením provozní doby.
Kontakty:
technik – Ivan Bartoš | tel.: 465 514 530 |
technik – Milan Karpíšek | tel.: 465 514 533 |
registr vozidel – Miluše Červinková | tel.: 465 514 531 |
registr vozidel – Marie Svobodová | tel.: 465 514 532 |