Městský úřad tvoří starosta, místostarostové, tajemník a zaměstnanci zařazení do příslušných odborů a oddělení úřadu.
V oblasti samostatné působnosti plní městský úřad úkoly uložené mu zastupitelstvem města a radou města. Úřad rovněž zajišťuje pomoc v činnosti výborům zastupitelstva města a komisím rady města jako například potřebné administrativní práce nebo zpracování některých podkladových materiálů.
V oblasti přenesené působnosti úřad vykonává státní správu ve věcech, jejichž projednávání a rozhodování mu bylo svěřeno výlučně zákonem.
Městskému úřadu rovněž přísluší rozhodování o poskytování informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
Městský úřad Ústí nad Orlicí
sídlo: | Sychrova ulice 16, 562 24 Ústí nad Orlicí |
tel.: | 465 514 111 |
fax: | 465 525 563 |
Datová schránka: | bxcbwmg |
E-mailová adresa: | podatelna@muuo.cz |
starosta: | Petr Hájek |
místostarosta: | Jiří Preclík |
místostarosta: | Mgr. Pavel Svatoš |
místostarosta: | Matouš Pořický |
tajemník MěÚ: | Mgr. Gabriela Mánková |
Důležité dokumenty
Dodatek č. 12 organizačního řádu Městského úřadu Ústí nad Orlicí
Dodatek č. 11 organizačního řádu Městského úřadu Ústí nad Orlicí
Dodatek č. 10 organizačního řádu Městského úřadu Ústí nad Orlicí
Dodatek č. 9 organizačního řádu Městského úřadu Ústí nad Orlicí
Úplné znění organizačního řádu z roku 2016 ve znění dodatků 1 až 8