Poznej Ústí nad Orlicí 

Interaktivní mapa města

Nahoru
Jméno Kategorie Kontakt Budova Číslo dveří
Brejšová Petra, Ing. vedoucí odboru 465 514 213
736 472 689
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Sychrova 16 138
Brablcová Šárka, Ing. hlavní účetní 465 514 257
731 405 557
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Sychrova 16 218
Dvořáková Iva, Bc. účetní 465 514 214
736 516 294
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Sychrova 16 138
Elstnerová Miroslava, Ing. metodička příspěvkových organizací, účetní 465 514 215
736 516 298
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Sychrova 16 138
Jurečková Lucie, Bc. účetní 465 514 256
736 516 273
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Sychrova 16 138
Seidlerová Miroslava správkyně místního poplatku, fakturantka 465 514 314
777 736 324
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Sychrova 16 252
Řeháková Jana hlavní pokladní, správkyně místních poplatků 465 514 273
736 516 286
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Sychrova 16 102
Štantejská Eliška správkyně místního poplatku, pokladní 465 514 210
739 038 870
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Sychrova 16 102

Popis činnosti odboru:

  • sestavuje a spravuje rozpočet města, včetně finančních vztahů k jeho organizacím,
  • provádí rozpočtová opatření a ekonomické rozbory hospodaření města,
  • sleduje finanční situaci, připravuje podklady pro přezkum hospodaření a navrhuje využití volných prostředků,
  • zajišťuje finanční vypořádání se státem a krajem, daňová přiznání a agendu DPH,
  • spravuje platební styk, pokladní operace a evidenci příkazových bloků,
  • poskytuje metodickou a administrativní podporu finančnímu výboru,
  • kontroluje vyúčtování pracovních cest,
  • administruje individuální dotace a provádí veřejnoprávní kontrolu příjemců,
  • podporuje účetnictví a kontrolu příspěvkových organizací města,
  • odpovídá za místní poplatky a jejich vymáhání,
  • zajišťuje agendu veřejných sbírek a cenové kontroly,
  • řeší exekuce a insolvenční řízení související s místními poplatky.
Nahoru