Město Ústí nad Orlicí zaznamenalo stížnost na řidiče Městské hromadné dopravy, který jezdí bez roušky, během jízdy telefonuje a cestujícím podává nesprávné informace. Provoz MHD na základě uzavřené smlouvy zajišťuje ČSAD Ústí nad Orlicí. Požádali jsme vedení společnosti o vyjádření. Ředitel ČSAD Ústí nad Orlicí Radek Kuběnka k výtce uvedl: „Se všemi řidiči, zajišťujícími MHD v Ústí nad Orlicí, dispečeři absolvují do konce tohoto týdne důrazné pohovory, na kterých jim budou zopakovány povinnosti vztahující se k řádnému zajišťování přepravy a komunikace s cestujícími. Zaměříme se při kontrolách na dodržování jízdního řádu i ostatní popisované nedostatky.“ Podle slov ředitele společnost ČSAD Ústí nad Orlicí v období předchozích tří měsíců žádnou konkrétní připomínku ze strany cestujících na kvalitu přepravy v MHD neřešila. „Je i v našem zájmu službu provádět co nejlépe, bez stížností a připomínek. Proto nabízíme cestujícím možnost, aby případné konkrétní požadavky na zlepšení služby komunikovali s našimi dispečery přímo. Telefon na dispečink je 465 500 621,“ vyzval Kuběnka.