Město Ústí nad Orlicí zahájilo 1. 2. 2014 projekt ESF Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost, který je financován z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu ČR.
Oddělení sociálně-právní ochrany dětí Městského úřadu Ústí nad Orlicí od 1.1.2015 naplňuje zákonnou povinnost a činnost tohoto oddělení podléhá standardům kvality sociálně-právní ochrany dětí. Do konce června tohoto roku probíhá zavádění standardů na oddělení a ke standardizaci je možné vaším prostřednictvím poskytnout zpětnou vazbu formou anonymního dotazníku. Monitorovací dotazník je k vyzvednutí v každé kanceláři oddělení, popř. na chodbě oddělení, nebo je možné si jej stáhnout z webových stránek města. Vyplněný dotazník lze odevzdat v kanceláři vedoucího pracovníka oddělení paní Bc. Sylvy Heulerové.
Standardizace OSPOD
č. projektu: CZ.104/3.3.03/C2.00032
Standardy OSPOD Ústí nad Orlicí:
- Místní a časová dostupnost
- Prostředí a podmínky
- Informovanost o výkonu SPOD
- Personální zabezpečení SPOD
- Přijímání a zaškolování zaměstnanců
- Profesní rozvoj zaměstnanců
- Prevence
- Postup od přijetí oznámení po přidělení případu
- Jednání, vyhodnocování a individuální plán ochrany dítěte
- Kontrola případu
- Rizikové a nouzové situace
- Dokumentace o výkonu SPOD
- Vyřizování a podávání stížností
- Návaznost výkonu SPOD na další subjekty
Ostatní dokumenty
Na koho se obrátit - Působnost pracovníků OSPOD ve spádové oblasti
Informační leták OPATROVNÍK - VIDEO SPOT
Informační leták NRP - VIDEO SPOT
Informační leták KURÁTOR - VIDEO SPOT
Informační leták KURÁTOR PRO DÍTĚ - VIDEO SPOT
Informační leták METODY OSPOD - VIDEO SPOT
Informační leták POMOC DĚTEM - VIDEO SPOT
Dokumenty jsou zpracovány ve formátu PDF.
Dokumenty týkající se projektu:
Standardizace OSPOD Ústí nad Orlicí, CZ.1.04/3.1.03/C2.00032
Zápis z workshopu I. - multidisciplinární setkání
Tisková zpráva z II. workshopu 18.11.2014
Tisková zpráva z III. workshopu 5.5.2015